فیزیوتراپی سیاتیک در منزل

فیزیوتراپی سیاتیک در منزل توسط متخصصان با تجربه ما به عزیزانی که به دلیل درد و دیگر مشکلات ناشی از بیماری نمی توانند به کلینیک فیزیوتراپی سعادت آباد مراجعه کنند ، ارائه می شود.

به نحوی «سیاتیک»، اصطلاح پزشکی برای درد پا که توسط عصب سیاتیک ایجاد می‌شود، به عنوان چتری برای تمام دردهایی که در پشت یا باسن ایجاد می‌شوند و به پایین ران ایجاد می‌شوند، تبدیل شده است.

در هر صورت، همیشه صادق نخواهد بود. ساختارها یا بافت های مختلف بدن می توانند باعث ایجاد درد در ساق پا شوند و همه آنها به درمان متفاوتی نیاز دارند. به همین دلیل است که قبل از اینکه تصور کنید سیاتیک است، ضروری است که اصطلاح مناسب برای درد پای خود را شناسایی کنید.

سیاتیک اصطلاح پزشکی برای درد ناشی از عصب غول پیکر عصب سیاتیک است که از باسن شما منشا می گیرد و از پشت ساق پا می گذرد.

در سیاتیک واقعی، درد بسیار شدید است و می تواند شامل موارد زیر باشد: بی حسی، سوزن سوزن شدن، ضعف، از دست دادن حس یا هر ترکیبی از این علائم.

درمان سیاتیک بستگی به این دارد که چه چیزی باعث تحریک عصب شده است. به طور معمول، اعصاب تحت فشار و تحریک ثانویه به پاتولوژی هایی مانند: آسیب یا دژنراسیون مفصل، التهاب، تنش عضلانی، یا فتق دیسک قرار می گیرند.

فیزیوتراپی سیاتیک در منزل موثرترین روش در کنترل علائم سیاتیک و درمان عامل زمینه ای است که توسط متخصصان ما ارائه می شود.

درد عصب سیاتیک می تواند آنقدر آزاردهنده و ناتوان کننده باشد که حتی نمی خواهید از روی مبل بلند شوید.

درد سیاتیک همچنین می تواند به دلیل وضعیتی به نام سندرم پیریفورمیس ایجاد شود. عضله پیریفورمیس شما از باسن در لبه ستون فقرات تا بالای ران شما امتداد دارد. گاهی اوقات این عضله می تواند دچار اسپاسم شود و عصب سیاتیک را که در نزدیکی آن قرار دارد، به دام بیندازد. این می تواند منجر به درد سیاتیک شود.

فیزیوتراپی سیاتیک در منزل

برای بهبودی از سیاتیک، جراحی یک گزینه است اما عالی نیست. در واقع، سیاتیک را می توان به راحتی با فیزیوتراپی درمان کرد، که معمولاً به جای جراحی گران قیمت و تهاجمی ترجیح داده می شود.

فیزیوتراپی سیاتیک در کمک به قوی‌تر شدن شما مؤثرتر خواهد بود، در حالی که جراحی یک راه‌حل سریع و البته پرعارضه است.

فیزیوتراپیست های با تجربه ما برای بهبود عملکرد و تسکین درد شما با شما همکاری خواهد کرد. ما با ارزیابی بدن به عنوان یک کل شروع می کنیم. ما به شما کمک می کنیم تا به طور کامل بهبود پیدا کنید و از محدودیت های آینده جلوگیری کنید. سپس به رفع نواحی محدودیت شما می‌پردازیم. همه تشخیص ها یکسان ایجاد نمی شوند. یک فرد مبتلا به کمردرد ممکن است محدودیت های کاملا متفاوتی نسبت به فرد بعدی داشته باشد. برنامه ریکاوری شما باید مختص آنچه بدن شما نیاز دارد باشد و نه فقط برنامه ورزشی عمومی.

افراد مبتلا به سیاتیک ممکن است متوجه شوند که برخی تمرینات و کشش ها به تسکین درد و گرفتگی عصب سیاتیک و ناحیه اطراف آن کمک می کند. اگرچه سیاتیک به طور کلی به مرور زمان برطرف می شود، اما این تمرینات ممکن است روند بهبودی را تسریع کنند.

متخصصان فیزیوتراپی در منزل ما علاوه بر تنظیم برنامه ورزشی منحصر به هر بیمار از تکنیک های درمان دستی ، کشش مکانیکی ستون فقرات ، سوزن خشک ، مدالیته های ضددرد مانند الکتروتراپی و لیزر درمانی و سایر راهکارهای فیزیوتراپی برای مبتلایان به درد سیاتیک بهره می برند.

فیزیوتراپی سیاتیک در منزل – فیزیوتراپی برای درد سیاتیک – فیزیوتراپی در سعادت اباد – فیزیوتراپی برای کمردرد. – درمان کمردرد با فیزیوتراپی